niedziela, 20 września 2009

Tricking Sun


DIY Chloe look-a-like shorts, massimo dutti silk blouse

Summer is tricking me for all of this week. Once it's damn hot, then it's just freezing. It's probably my last oh-so summer outfit. Oh I almost forgot... I didn't show you my Chloe look-a-like shorts after ending it with the bow belt- so that how they look like right now. Wearing flats, because I was living in high heels this week and something happened with my leg- I have to wait until it will be O.K again. And I'm definitely not happy about it ;)!


Lato robi mi psikusy przez cały tydzień. Raz jest cholernie gorąco, później - zimno. To prawdopodobnie moj ostatni tak letni zestaw. Prawie zapomniałam... Nie pokazałam wam moich szortów w stylu Chloe po wykończeniu ich paskiem z kokardą. A więc tak wyglądają teraz. Mam na sobie płaskie sandałki, bo w tym tygodniu wprost żyłam w wysokich obcasach no i coś stało mi się z nogą. Muszę poczekać aż wszystko będzie O.K- I wcale nie jestem z tego powodu szczęśliwa ;)!

29 komentarzy:

WERONIKA pisze...

ja chce takie spodenki! sa przepiekne!

thischicksgotstyle pisze...

Wow, you look beautiful :D
Great outfit!!

kpeach New York, NY pisze...

those are perfect! it looks a bit like a romper-beautiful

Sher pisze...

You look simply stunning in that white dress!!

monique pisze...

spodenki są fantastyczne!! wygladasz super:)

Mała Gosia pisze...

na początku pomyślałam ale fajny biały kombinezon a tu niespodzianka :D torba tez jest świetna :)

bloo. pisze...

widzę jeszcze letni zestaw ;))
bardzo ładny zresztą !

Fashion By He pisze...

love the outfit...very very pretty!!

fashionbyhe.blogspot.com

MissPlayground pisze...

pięknie wyglądasz:)

Barbara NieRadziwiłłówna: pisze...

ten kombinezon(bo chyba nim jest) bardzo mi sie podoba:)

http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

Jennifer Fabulous pisze...

Gorgeous outfit. That blouse is so lovely. You are so beautiful!

agatiszka pisze...

Śliczne szorty!!

Glamour Bbey pisze...

Those are lovely!

Dakota77 pisze...

Fajnie wygladasz. Ale mylisz treating z tricking:)

Monika P. pisze...

o kurcze, dakota dzieki, w ogole nie zauwazylam :)!

chaoskontrolowany pisze...

Bardzo fajny zestaw na końcówkę lata! ;-))

Monika P. pisze...

Miss Playground: Dzieki;)!

Jennifer Fabulous: Thanks, so nice to hear that! :)

Patty Ann pisze...

awesome job on the diy!!! i love all white/beige outfits!!! they're perfect for casual summer/spring days!
xxx

AlphaBetaChic.blogspot.com

Myriam pisze...

cool! you know i love your shorts!!

Keith pisze...

You look so beautiful. Great photos. Hope your week started off well.

PJ pisze...

ta biała sukienka jest boska a buty do niej niesamowicie poasują ;)

Podszewka pisze...

szorty są świetne ;-)

MerryB pisze...

Super wyglądasz na nimfe leśną ;)

http://merrylinb.blogspot.com/

Mila pisze...

Beautiful bag!

elizabeth pisze...

love the monochromatic look..makes the top and shorts look like a romper! amazing!!
xoLIZ

Samantha Simple pisze...

Very Classy!

SamanthaSimple.blogspot.com

Carmen pisze...

I <3 your outfit, its gorgeous.

Carmen.xx.

Kamila pisze...

też chce taki kombinezon :(

God's Favorite Shoes! pisze...

This is too fabulous!!