niedziela, 20 września 2009

Tricking Sun


DIY Chloe look-a-like shorts, massimo dutti silk blouse

Summer is tricking me for all of this week. Once it's damn hot, then it's just freezing. It's probably my last oh-so summer outfit. Oh I almost forgot... I didn't show you my Chloe look-a-like shorts after ending it with the bow belt- so that how they look like right now. Wearing flats, because I was living in high heels this week and something happened with my leg- I have to wait until it will be O.K again. And I'm definitely not happy about it ;)!


Lato robi mi psikusy przez cały tydzień. Raz jest cholernie gorąco, później - zimno. To prawdopodobnie moj ostatni tak letni zestaw. Prawie zapomniałam... Nie pokazałam wam moich szortów w stylu Chloe po wykończeniu ich paskiem z kokardą. A więc tak wyglądają teraz. Mam na sobie płaskie sandałki, bo w tym tygodniu wprost żyłam w wysokich obcasach no i coś stało mi się z nogą. Muszę poczekać aż wszystko będzie O.K- I wcale nie jestem z tego powodu szczęśliwa ;)!

28 komentarzy:

WERONIKA pisze...

ja chce takie spodenki! sa przepiekne!

This chick's got style pisze...

Wow, you look beautiful :D
Great outfit!!

KP pisze...

those are perfect! it looks a bit like a romper-beautiful

Sher pisze...

You look simply stunning in that white dress!!

monique pisze...

spodenki są fantastyczne!! wygladasz super:)

Mała Gosia pisze...

na początku pomyślałam ale fajny biały kombinezon a tu niespodzianka :D torba tez jest świetna :)

bloo90fashion pisze...

widzę jeszcze letni zestaw ;))
bardzo ładny zresztą !

Fashion By He pisze...

love the outfit...very very pretty!!

fashionbyhe.blogspot.com

MissPlayground pisze...

pięknie wyglądasz:)

Anonimowy pisze...

ten kombinezon(bo chyba nim jest) bardzo mi sie podoba:)

http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

Jennifer Fabulous pisze...

Gorgeous outfit. That blouse is so lovely. You are so beautiful!

agatiszka pisze...

Śliczne szorty!!

Dakota77 pisze...

Fajnie wygladasz. Ale mylisz treating z tricking:)

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

o kurcze, dakota dzieki, w ogole nie zauwazylam :)!

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny zestaw na końcówkę lata! ;-))

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Miss Playground: Dzieki;)!

Jennifer Fabulous: Thanks, so nice to hear that! :)

Patty Ann pisze...

awesome job on the diy!!! i love all white/beige outfits!!! they're perfect for casual summer/spring days!
xxx

AlphaBetaChic.blogspot.com

Unknown pisze...

cool! you know i love your shorts!!

Keith pisze...

You look so beautiful. Great photos. Hope your week started off well.

Patty pisze...

ta biała sukienka jest boska a buty do niej niesamowicie poasują ;)

AGNESAADAMCZAK pisze...

szorty są świetne ;-)

Merry pisze...

Super wyglądasz na nimfe leśną ;)

http://merrylinb.blogspot.com/

Mila pisze...

Beautiful bag!

Liz pisze...

love the monochromatic look..makes the top and shorts look like a romper! amazing!!
xoLIZ

Samantha Simple pisze...

Very Classy!

SamanthaSimple.blogspot.com

Carmen pisze...

I <3 your outfit, its gorgeous.

Carmen.xx.

A new life pisze...

też chce taki kombinezon :(

GFS pisze...

This is too fabulous!!