sobota, 4 września 2010

Wyniki konkursu Pantene

Wyniki konkursu Pantene Nature Fusion publikuję dopiero dzisiaj, ponieważ wczoraj miałam problemy z Internetem:)
Na początku chciałam powiedzieć, że dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w Konkursie. Wszystkie zdjęcia były świetne i na prawdę trudno było mi wybrać zwycięzców. Postanowiłam, że wybiorę trzy zdjęcia, przedstawiające różny klimat, mimo, że wszystkie związane są z naturą.
Oto zwyciężczynie:
Ania- za miętę, wykorzystaną w stylizacji, miętową sukienkę, słoneczniki i wyeksponowane włosy. Zdjęcie od razu skojarzyło mi się ze świeżością, letnim orzeźwieniem. Dodatkowo takie elementy, jak mięta często wykorzystywane są w szamponach. Patrząc na to zdjęcie od razu można by je skojarzyć z reklamą szamponu do włosów.
Beata- za pomysł jedyny w swoim rodzaju i wielkie poczucie humoru. Stylizacja stworzona wyłącznie z kwiatów, liści, marchewek i do tego oczy z plastrów pomarańczy? Super!
Agnieszka- za połączenie szyku i elegancji, inspirowanym Marilyn Monroe, z naturą. Elegancka kobieta, leżaca wśród dojrzewającego zboża? Świetnie!

Gratuluję!
Wygrałyście półroczne zestawy kosmetyków do pielęgnacji włosów Pantene! Upewnijcie się, żeby odpisać mi na e-mail, który już powinien czekać w waszej skrzynce, by wysłanie wygranej było możliwe.

*By zobaczyć zdjęcie kliknij na imię zwyciężczyni.