środa, 1 lipca 2009

CK- Who doesn't love you?




vintage Calvin Klein DIY shorts, Stradivarius tank top, bershka stilletos, chanel 2.55

I was searching for a perfect vintage jeans for a while, but i couldn't find the perfect ones. I wanted to do shorts by myself, because It's not fun to buy them in normal shops. Sometimes It was annoying, because almost every denims that I was trying on were too big! But finally I found the perfect ones! I was on the vintage shopping and I saw them- perfect blue, perfect fitting, high waisted and I fall in love! And my love was growing up fast because my favourite model- Anna Jagodzinska is on the CK Jeans Campaign! In the photos you can see the results of making from them shorts. Ohh i feel that I'll be wearing them hundreds this summer!

__

Już od dłuższego czasu próbowałam znaleźć perfekcyjne vintage jeansy. Niestety- bez powodzenia. Sama chciałam zrobić sobie jeansowe szorty, bo co to za frajda kupić je w sklepie. Czasami poszukiwania robiły się lekko wkurzające. Każde denimy, które przymierzałam były za duże! Ale... Nareszcie znalazłam the Idealne! Zobaczyłam je podczas vintage shopping'u - idealnie niebieskie, idealnie dopasowane, z wysoką talią I zakochałam się! I moja miłość szybko rosła, ponieważ moja ulubiona modelka- Anna Jagodzińska bierze udział w Kampanii Jeansow CK. No i na zdjęciach możecie zobaczyć rezultaty moich starań stransformowania je w idealne szorty;)! Ohh coś czuję, że tego lata założę je setki razy!


54 komentarze:

WERONIKA pisze...

rzeczywiście świetne! ja podobne znalazłam w szafie u babci ;p też z podwyższaną talią ;)
no i buty..-cudne!

manuellement pisze...

świetne spodenki i całość!
pozdrawiamy ;-)

Kasia pisze...

A jednak poszukiwania się opłacają:)
Bardzo fajna stylizacja:)
Życzę szczęścia w dalszych łowach.

manuellement pisze...

bydgoszcz? ;>

6roove pisze...

jestes dzis pierwsza szafiarka, ktora odwiedzilam, naprawde dobry poczatek dnia :) swietnie wygladasz, prosty wakacyjny zestaw

Baśka pisze...

pięknie podkreślone kształty :)

Anonimowy pisze...

Świetne szorty! Bosko wyglądają z czarnym topem ;-))

Marina, Chloé et Andy pisze...

we're from barcelona, thanks so much for your comment!!

Hasta la vista, Mademoiselle

XX

Unknown pisze...

wonderful shorts!

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

6roove dziekuje;) Jak dotrzec na twojego bloga, bo cos nie moge znalezc;)?

manuellement pisze...

my z okolic bydgoszczy! ha, to mamy blisko do siebie ;p
przeglądałam twojego bloga i miejsce na zdjęciu wydało mi się dosyć znajome !
/dominika

Anonimowy pisze...

This attire made u perfect and sexy :)

http://indianattire.wordpress.com/

Agnieszka pisze...

Mam wrażenie, że jesteś jedną z tych osób, które co by nie ubrały, to wyglądają bosko :) Nawet w zwykłym czarnym topie prezentujesz się świetnie :)

Marina, Chloé et Andy pisze...

beautyful outfit!!

And have lots of fun in Madrid!

hasta la vista..
xx

katie pisze...

love your outfit!
those heels look great with your cut-offs.

x

http://zirkusmaedchen.blogspot.com/2009/06/circus_21.html#comments

Unknown pisze...

świetne są te spodnie. pozazdrościć!

Zakochałam się w Twoich butach.


http://megwearsviolet.blogspot.com/


meg

Anonimowy pisze...

zestaw idealny :)

Cindy pisze...

so hot. they are a perfect fit. calvins and levis make the best cut offs.

Schaedolito pisze...

thanks! Yes he has really good taste its very nice to have a boyfriend with good taste=)

6roove pisze...

monika, bloga otwieram niedlugo, czekam na ost. egzamin :/
dodam jeszcze, ze mam podobne odczucia do anies, Tobie bedzie we wszystkim ladnie, masz bardzo plastyczna twarz i do tego swietna figure, aparat Cie kocha :)
pzdr! :*

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

aa to czekam na twojego bloga;) I powodzenia w egzaminach!:) No i dziekuje bardzo za komplement, jak mi milo ;) ;**

Anonimowy pisze...

Szorty poprostu bezbłędne, a na widok butów skręca mnie z zazdrości;)

Honorata pisze...

Świetne wyglądasz w tych szortach, idealne i podoba mi się też torebka :)

su$ka pisze...

świetnie wyglądasz w tych szortach ,a szpilki jeszcze baaardziej wydłużają nogi :) super :)

thefatandskinnyonfashion pisze...

i love this outfit. those shoes are so cute.

Liz pisze...

Great blog, I am following.

Anonimowy pisze...

CUTE shorts! Love them! & the purse, of course. But who doesn't love Chanel? =D

http://www.kberryfashion.blogspot.com

Ula pisze...

Wygladasz super!!!

Sasha pisze...

What a perfect little outfit!

playwithfashion pisze...

Rewelacyjnie wyglądasz!!! Love it!

CAMILLE pisze...

wish i was able to be wearing shorts :) its our winter. well you look great in the anyway!

camille x

Charlotte pisze...

It looks gorgeous on you! I love the color of the denim :D.

zupu pisze...

This look is so chic, I adore everything about it!

Danielle pisze...

Super cute! I love high waist jean shorts.

[LA] pisze...

SIMPLE
&
PERFECT!








http://lainarollercoaster.blogspot.com

SexyInTheCity.es pisze...

Thank you for comment ;)
you have a great style! love this outfit, simple and effective!!

xx
www.sexyinthecity.es

Tasha pisze...

Those shorts are great...perfect for the summer. Thanks for visiting my blog :)

Slanelle pisze...

your short is perfect!!

Felicjana pisze...

Ja tez niedawno znalazlam w sh idealne szorty:)Fajny zestaw!:)

Sophie pisze...

ooh, those shorts are to die for. i seriously have to find some pants like that... xx

white tights pisze...

wow. wyglądasz bosko. zaraz ide mierzyc swoje Ck jeans, może tez je obaciacham (choć moje aż tak dopasowane nie będą, a moje nogi, nawet w tak genialnych butach będa wyglądać mizernie;)

Charmaine Li pisze...

i am wearing CK shorts in my newest post toO! aren't they just the best? you look great in them!

Emilie pisze...

Great outfit!
xxx
Emilie

V pisze...

Love the outfit! Looking at it makes me want to alter some vintage levi's into a high waist skirt!

Damsels pisze...

wow the jeans fit you so well . you have agreat body !
and the nude pumps add a great touch .
i love it :)

Vicki pisze...

Love the nude coloured shoes with the high waisted jeans! so retro!!
thanks for the lovely comment on my blog xx
much love form Ireland
magpie-girl.blogspot.com

believablegiraffe pisze...

Perfect denim shorts! I unearthed a pair from my early college days from, get this, Abercrombie and Fitch. However, the high waist makes them perfect. Fantastic blog! And thank you for the sweet comments on my blog!

xoxox,
Jordan
www.believablegiraffe.blogspot.com

Karolina. pisze...

wygladasz genialnie w tych szortach, ja niestety tak zawiskowo bym nie wygladala:) swietnie naprawde. a buty sa moim marzeniem, szukam i szukam takich idealnie nude:)

Anonimowy pisze...

Ooohhh I love ur vintage calvins...I am extremely jealous!

lily xxx

http://throughthelookingglass44.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Great DIY, those shorts are fantastic! I wish I could pull off high waisted shorts. And I love your Chanel bag, I so want one :)
x

Tatiana Nguyen pisze...

i loveeee your ck jeans! theyre just as good as levis! and i want your bag omgg

Kaela pisze...

WONDERFUL shoesssss..

Sjaar pisze...

Sexy gurl, nice style!

Alice pisze...

też szukam takich dżinsowych szortów z wysokim stanem, ale jak narazie wszystko co mierzyłam w second handach jest na mnie za duże. Mam nadzieje, że kiedyś trafi mi się tak jak Tobie;)