poniedziałek, 6 lipca 2009

Last Saturday



zara purple dress, guess watch, peep-toes bought on ebay, black wayfarer sunnies


Sorry that I didn't post anything lately, but I wasn't at home. This weekend I was on the celebration of the end of my brothers college. It's just unbelievable. I remember when my brother went to his new school like it was yesterday and now it's the end. But I'm happy for it;)!
I chose this purple dress, because It's just perfect for that kind of celebrations. And I didn't want to wear black again. Colorfull dress is better in the middle of the day. And because I loove mix femininity with masculinity I added my favourite men's watch.


Przepraszam, że ostatnio nie dodawałam żadnych postów, ale nie było mnie w domu. W ten weekend byłam na zakończeniu studiów mojego brata. Aż trudno w to uwierzyć. Pamiętam to jak wczoraj- gdy mój brat wyjeżdżał na studia. A teraz to już koniec. Ale oczywiście jestem szczęśliwa z tego powodu;)! Wybrałam tą fioletową sukienkę, bo uważam, że jest idealna na tego typu imprezy. No i nie chciałam znowu ubierać się na czarno. Kolorowa sukienka jest lepsza w środku dnia. No i ponieważ kocham mieszać wszystko co kobiece z tym co męskie dodałam mój ukochany męski zegarek.

30 komentarzy:

roadtofashion pisze...

Piękny kolor sukienki. :)
Pozdrawiam.

Sylvia pisze...

Great dress! What a pretty color. I would agree--perfect for the occasion.

Myriam pisze...

i like this colour!

meg pisze...

cudownie wyglądasz.


http://megwearsviolet.blogspot.com/

pozdrawiam
meg

chaoskontrolowany pisze...

Uroczo wyglądasz, sukienka ma prześliczny kolor ;))

O&A pisze...

kobieco i ładnie :)

manuellement pisze...

We fiolecie ci do twarzy ;d
Oj tak , zdecydowanie czas szybko leci.Teraz mamy wakacje,ale zanim się odwrócimy już będzie wrzesień i piękna jesień,ha!Tymczasem cieszmy się przecudną pogodą,całusy
/dominika

CAMILLE pisze...

i think you should be a model also miss :)

camille x

cocolover pisze...

grudziądz? ;) piękna torebka !

Emily pisze...

Piękna sukienka ;)

cocolover pisze...

Tak myślałam, że kojarzę cię z (byłej już) szkoły ;)

6roove pisze...

pieknie wygladasz, ale to nic nowego :P
czas leci nieublaganie, studia, praca, teraz wakacje, eh jakby przelatuja przez palce
no juz nie smęcę :)
:*

Karolina. pisze...

wygladasz zjawiskowo, bardzo bardzo efektownie :)

Lily pisze...

Your purple dress is so adorable..love it xx

♥Aubrey pisze...

Thanks for visiting my blog! You are adorable. Love your fashion posts and this purple dress. Keep rockin' the pics.

vintageveggie pisze...

j'adore your fashion sense doll.

♥ fashion chalet pisze...

That dress is so beautiful on you. I love the color purple too. :) And your comment was SOOOOOO sweet, it really made me smile. THANK YOU! =)



x

*** pisze...

This is a great color on you!

[LA] pisze...

GREAT COLOR FOR A DRESS!

haha I MISS SPAIN! LUCKY GIRL!


Thanks so much for visit me!




lainarollercoaster.blogspot.com

white tights pisze...

Oj, też bym chciała złoty, męski zegarek...

Natalia pisze...

ładna sukienka i dobry pomysł z tym zegarkiem, jestem za! ;)
marynarka z h&m jest =)

Paulina pisze...

Śliczna sukienka! Fiolet pasuje do twojej karnacji;)

Caramell pisze...

Świetna ta sukienka. Kolor i kształt ma boski ^^

sophie pisze...

you look truly fabulous! xx

Cindy pisze...

i love the colour of the dress, it looks lovely on you.

elsalvador pisze...

Omg I love purple dresses! That one is absolute perfection!

oliwka pisze...

świetna kiecka.

zupu pisze...

I love mixing men's watch to feminine style! You look very nice dear, I adore your shoes!

believablegiraffe pisze...

Hi Monika!

I love this purple dress on you! Such a great color, and the absolute perfect fit. You are so pretty.

Hope you have a good day!
xoxox,
Jordan
www.believablegiraffe.blogspot.com

CAMILLE pisze...

i agree lovely the purple looks great!

camille x