poniedziałek, 6 lipca 2009

Last Saturday



zara purple dress, guess watch, peep-toes bought on ebay, black wayfarer sunnies


Sorry that I didn't post anything lately, but I wasn't at home. This weekend I was on the celebration of the end of my brothers college. It's just unbelievable. I remember when my brother went to his new school like it was yesterday and now it's the end. But I'm happy for it;)!
I chose this purple dress, because It's just perfect for that kind of celebrations. And I didn't want to wear black again. Colorfull dress is better in the middle of the day. And because I loove mix femininity with masculinity I added my favourite men's watch.


Przepraszam, że ostatnio nie dodawałam żadnych postów, ale nie było mnie w domu. W ten weekend byłam na zakończeniu studiów mojego brata. Aż trudno w to uwierzyć. Pamiętam to jak wczoraj- gdy mój brat wyjeżdżał na studia. A teraz to już koniec. Ale oczywiście jestem szczęśliwa z tego powodu;)! Wybrałam tą fioletową sukienkę, bo uważam, że jest idealna na tego typu imprezy. No i nie chciałam znowu ubierać się na czarno. Kolorowa sukienka jest lepsza w środku dnia. No i ponieważ kocham mieszać wszystko co kobiece z tym co męskie dodałam mój ukochany męski zegarek.

30 komentarzy:

roadtofashion pisze...

Piękny kolor sukienki. :)
Pozdrawiam.

Sylvia pisze...

Great dress! What a pretty color. I would agree--perfect for the occasion.

Unknown pisze...

i like this colour!

Unknown pisze...

cudownie wyglądasz.


http://megwearsviolet.blogspot.com/

pozdrawiam
meg

Anonimowy pisze...

Uroczo wyglądasz, sukienka ma prześliczny kolor ;))

Anonimowy pisze...

kobieco i ładnie :)

manuellement pisze...

We fiolecie ci do twarzy ;d
Oj tak , zdecydowanie czas szybko leci.Teraz mamy wakacje,ale zanim się odwrócimy już będzie wrzesień i piękna jesień,ha!Tymczasem cieszmy się przecudną pogodą,całusy
/dominika

CAMILLE pisze...

i think you should be a model also miss :)

camille x

katarzyna pisze...

grudziądz? ;) piękna torebka !

Karolina pisze...

Piękna sukienka ;)

katarzyna pisze...

Tak myślałam, że kojarzę cię z (byłej już) szkoły ;)

6roove pisze...

pieknie wygladasz, ale to nic nowego :P
czas leci nieublaganie, studia, praca, teraz wakacje, eh jakby przelatuja przez palce
no juz nie smęcę :)
:*

Karolina. pisze...

wygladasz zjawiskowo, bardzo bardzo efektownie :)

Anonimowy pisze...

Your purple dress is so adorable..love it xx

Unknown pisze...

Thanks for visiting my blog! You are adorable. Love your fashion posts and this purple dress. Keep rockin' the pics.

Anna Wallace pisze...

j'adore your fashion sense doll.

FASHION CHALET pisze...

That dress is so beautiful on you. I love the color purple too. :) And your comment was SOOOOOO sweet, it really made me smile. THANK YOU! =)



x

Liz pisze...

This is a great color on you!

[LA] pisze...

GREAT COLOR FOR A DRESS!

haha I MISS SPAIN! LUCKY GIRL!


Thanks so much for visit me!




lainarollercoaster.blogspot.com

white tights pisze...

Oj, też bym chciała złoty, męski zegarek...

Natalia pisze...

ładna sukienka i dobry pomysł z tym zegarkiem, jestem za! ;)
marynarka z h&m jest =)

Anonimowy pisze...

Śliczna sukienka! Fiolet pasuje do twojej karnacji;)

Caramell pisze...

Świetna ta sukienka. Kolor i kształt ma boski ^^

Sophie pisze...

you look truly fabulous! xx

Cindy pisze...

i love the colour of the dress, it looks lovely on you.

Pupusas pisze...

Omg I love purple dresses! That one is absolute perfection!

OLIVIA KIJO pisze...

świetna kiecka.

zupu pisze...

I love mixing men's watch to feminine style! You look very nice dear, I adore your shoes!

believablegiraffe pisze...

Hi Monika!

I love this purple dress on you! Such a great color, and the absolute perfect fit. You are so pretty.

Hope you have a good day!
xoxox,
Jordan
www.believablegiraffe.blogspot.com

CAMILLE pisze...

i agree lovely the purple looks great!

camille x