wtorek, 16 lutego 2010

Military inspiration



I was lucky enough to find these nice, military inspired, khaki cigarette pants during latest Zara sale. Pont for me, they have a very similar pair in their newest collection. Lately I'm really into that color and the whole military style. And this is how I'm planning to wear my new pants when it's gonna be warm enough.
Pants are inspired by Balmain S/S RTW Show.
The only thing in their collection that I'm not very optimistic about are those holes on the tees, but the whole conception of strong woman, sporting military accents made by Balmain is great!
By the way: are you following the newest f/w 2010/2011 fashion weeks?

Miałam na tyle szczęścia by znaleść te zainspirowane militarią cygaretki w kolorze khaki podczas ostatnich wyprzedaży Zary. Punkt dla mnie, mają b.podobną parę w ich najnowszej kolekcji. Ostatnio spodobał mi się ten kolor, jak również cały militarny styl. I to jest sposób w jaki planuję nosić moje nowe cygaretki kiedy już będzie wystarczająco ciepło.
Spodnie są zainspirowane pokazem Balmain na wiosnę 2010.
Jedyna rzecz w ich kolekcji, do której nie jestem nastawiona optymistycznie to dziury na t-shirtach, jednak cała koncepcja mocnej kobiety, noszącej militarne akcenty ,zaprezentowane przez Balmain, jest świetna!
Swoją drogą przeglądacie najnowsze propozycje projektantów na Fashion Week'ach na jesień/zimę 2010/2011?

photo via google images

33 komentarze:

Malena pisze...

Chętnie zobaczyłabym Cię już w tym stroju. Wydaje mi się, że będzie Ci idealnie pasował. Kobieco, ale jednocześnie zdecydowanie. Genialnie wpasowywuje się w Twój styl - klasycznie i charakternie. Plus aviatory do tego to moim zdaniem strzał w dziesiątkę.

Paulina pisze...

wow ! cygaretki sa boskie :) Sama kupilam juz kamizelka militarna w tym kolorze na przecenach i juz sie nie moge doczekac az ja bede nosila :)

Fuchsia pisze...

Tez bardzo lubie styl militarny - nie przepadam za klasycznym moro, ale kolor khaki zdecydowanie zawita w mojej szafie :) Fajny pomysl z dodaniem czerwonego lakieru

playwithfashion pisze...

Świetne - i podobają mi się zdjęcia z inspiracją!

Paula pisze...

zazdroszczę tych spodni!
mnie też ostatnio sposobał się styl miitarny i ten kolor i zgadzam sięco do tych dziur ;))

A Gluten Freestyle pisze...

Such an amazing collection. One of my favourites. Awesome pieces you've got there.
x

Taylor pisze...

I can't believe f/w 2010-2011 is already in the works. f/w 2009-2010 isn't even over, yet!

agatiszka pisze...

Baczność!!

Anonimowy pisze...

nooooo...spodnie boskie:) za ile? a wyprzedaze w zarze juz sie koncza czy jeszcze cos tam jest? czekam z niecierpliwoscia na caly zestaw:)

Magdalena pisze...

spodnie boskie, sama na podobne poluję, ale na nieco jasniejsze, fason mają super.
aha, gratuluję artykułu o Tobie na lula.pl :) wczoraj się na niego natknęłam!

Talia pisze...

och okularów to Ci strasznie zazdroszczę ;) Spodnie wyglądają całkiem fajnie, czekam na ich prezentację ;)

Anonimowy pisze...

świetne spodnie, mam nadzieję, że szybko pokażesz je w jakimś zestawie;))

Sara pisze...

jestem ciekawa jak bedzie to wszystko na Tobie wyglądać :) zaprezentujesz się ? :)

INES pisze...

lovely outfit

Ann. pisze...

kochana chcę cię w tym zobaczyć!!

Anonimowy pisze...

przepiękne cygaretki!
;)

Benedicte pisze...

lovin' it <3 I'm wearing my military green jeans today as well. One of my very good buys - on sale and they fit with so much.

6roove pisze...

wybrałaś świetne zestawy balmaina, ogromnie mi się podobają ;)

Michele pisze...

Those pants look great!

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Anonimowy: Co do wyprzedaży to nie wiem, bo nie mam u siebie w mieście Zary ani innych sieciówek, także niestety nie jestem na bierząco:) A kosztowały mnie 39zł:)
kota behemota: Dziękuję:)

Dziewczyny dzięki, jak tylko W KOŃCU pogoda dopisze, pokażę się wam w jakimś fajnym zestawie z tymi cygaretkami.

Thank you girls:)!

Marta pisze...

mam okularki podobne

Agnieszka Szykor pisze...

czerwone elementy makijażu będą świetnym uzupełnieniem! już nie mogę się doczekać by Cię w tym zobaczyć :).

Anonimowy pisze...

Nienawidzę takiego odcienia zieleni aczkolwiek stylizacje ciekawe :)

fashion-psyche pisze...

Cygaretki są fantastyczne :) krój i kolor je wyróżnia :D i ta czerwona szminka ech.. ;D

Eli pisze...

great look..balmain is amazing!!!! xoxo Eli

cody pisze...

great look.

codyjune.com

No Life Till Leather pisze...

Czekam kiedy zobaczę je na Tobie ;) Czerwień będzie doskonałym dopełnieniem. Świetne inspiracje z pokazu, doskonale w mój gust.

Anonimowy pisze...

genialne spodnie

The F Word Online pisze...

hey girl, sorry i've been mia - exams and vacays have been consuming my life for a little while. btw, i love alll things military! great pick

xx lue

Laura pisze...

Nice blog...If you want visit my blog


www.barbielaura.com

Follow me with google friends and bloglovin

Karmazynowa pisze...

styl wojskowy to jest to :)
Kobieta swietnie wygladalaby w wojsku ;)

COME OVER TO THE DARK SIDE... WE HAVE CANDY pisze...

Great items!
Can;t wait to see you wearing it!

Anonimowy pisze...

El mejor programa de dieta y los resultados InmediatosEl ms rpido programa
de pierdes peso, sin duda recuperars todo el peso, y en realidad puedes aumentar tu peso en el largo plazo.
dietas para perder peso Pozdravljeni,
imam skenirano razpredelnico iz Terrijine knjigeo vitaminih,
caf negro o t con o sin edulcorante artificial con esta comida, otros no.

La Dieta De 3 Dias funciona?

Asegrese de recordar el consejo que acaba de leer, y ltimos tiempos que
la dieta de Atkins. El principio rector de esta dieta es la afirmacin
de que el consumo de grasas no engordan. dieta para bajar de peso rapido PrecaucionesCualquiera que est pensando de comenzar
una nueva dieta debe consultar limitar su ingesta de alimentos radicalmente, se concentran en un slo tipo de alimento, por ejemplo,
la dieta de la sopa de repollo.