sobota, 17 lipca 2010

The Perfect Ones

Diorzeli cat eyes sunglasses

Some of you guessed. The item hidden in a box is .. Dior cat eyes sunglasses. The glamorous retro inspired design reminds me about 50's fashion. I can't describe how happy I am about having them! Dark chocolate shade od brown and metal elements in gold color.. perfect combination!
P.S Is it so hot in your Countries too? In Poland there's 37 Celsius degrees now! Wish it was a little bit cooler;)

Niektórzy z was zgadli. Rzecz schowana w pudełku to.. okulary Diora o kształcie kocich oczu. Retro projekt w stylu glamour lat 50'tych i tamtejszej mody. Nie mogę się nimi nacieszyć! Szczególnie podoba mi się w nich kolor ciemnej czekolady, połączony z metalowymi elementami w kolorze złota.
P.S I jak znosicie upały;)?

45 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a ile kosztowały? rozwazam kupno podobnych

CMB pisze...

Those are gorgeous!! and they look great on you!

WendyB pisze...

Those are great!

agatiszka pisze...

Oooo kolejne spodenki z koronkowym dołem. Ten patent zastosowałam już w moich jednych szortach i w mini spódniczce, inspirując się Twoimi jeansowymi szortami, które jakiś czas temu pokazywałaś. Przemówiło to do mnie :)

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Anonimowy: Mam zasadę, że raczej o cenach nie mówię, ale bez problemu znajdziesz je w Internecie:)

Agatiszka: Miło mi, że Cię zainspirowałam. Jednak na tym zdjęciu mam założoną spódniczkę:)

Kalina pisze...

pięknie wyglądasz, a okulary są rewelacyjne:)

Anonimowy pisze...

LOVE IT
you've got an inspirational blog
please keep it coming, i'll definitely be back!
thanks for sharing.

-cma
COSMICaroline.blogspot.com

Fernanda Lucila pisze...

Those are beautiful!!
Here where I live in México, it is very hot, too. 38-40 Celsius by day, 33-35 Celsius by night.
I can't wait for Winter :p

1060xo, Fernanda Lucila

natis-life-style.blogspot.com pisze...

ta spodniczka rewelacyjna
a co do upałow to mam dosyć :) pozdrawiam

Baśka pisze...

piękności.

modain pisze...

Droga Moniko, tydzień temu szukałam tych okularów w jakimś polskim sklepie internetowym-bezskutecznie. Chodziło mi konkretnie o ten model badz w czerwonych oprawkach (sa bardzo przyciagajace))... Czy moglabyś mnie nakierowac na jakis sklep? Pozdrawiam!

Yaary pisze...

love those sunnies! totally awesome.

diamondsinchampagne pisze...

love the bustier, so pretty

Taylor pisze...

Same temperature here and I love it!

You look really cute in that outfit.
A good pair of sunglasses is hard to find. Make sure you don't lose those.

Anonimowy pisze...

gdzie kupilas okulary? sa cudowne!

BuduarKamizu pisze...

okulary boskie, tez lubię tzw. kotki w zimie kupiłam na wyprzedaży w h&m i wczoraj czerwone w re, nie są co prawda tak fajna jak Twoje ale też je lubię, a co do upałów mam ich dosyć, przesyłam pozdrowienia

cat-i-ushka pisze...

klasa sama w sobie. przepiękne.

Malena pisze...

A mi szczególnie podoba się spódniczka z topem :)

Anonimowy pisze...

Okulary są cudowne! <3 Pierwsze zdjęcie boskie!

Eve Gore pisze...

Świetny blog!
Oczywiście dodaję do obserwowanych!
Jeśli chcesz, równiez możesz mnie dodać!
Buziaki!

www.evegore.blogspot.com

JoannaMIKO pisze...

niezły szap;p

a mi w oko wpadła jeszcze ta sukienka:D przepiękna, z kąt jest?

Anonimowy pisze...

;)
I to lubię, gdy ktoś stawia na sprawdzoną klasykę :)

Teraz zadam niedyskretne pytanie, pewnie na nie nie odpowiesz:
Skąd masz tyleee pieniędzy na te okulary, smzinki, perfumki?

Przepraszam.

Pozdrawiam :)

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

she-e-wolf: Tych okularów raczej nie ma w żadnym polskim sklepie internetowym, jednak polecam otticanet.com- włoski optyk z miilionem różnych okularów, tam też kupiłam swoje:)

Anonimowy: otticanet.com:)

Anonimowy: :) Przede wszystkim zauważ, że nie mam miliona rzeczy (dotyczy też kosmetyków) z przeróżnych sklepów, oszczędzam z myślą, że zamiast pięciu gorszych rzeczy, wolę kupić jedną lepszą, "inwestować" w klasykę, która będzie mi służyć przez lata, mogąc zestawić dane rzeczy w różny sposób, osiągając pożądany przeze mnie, całkiem nowy i świeży efekt. Doszłam do momentu, że wiem co będę nosić i na co mogę sobie pozwolić by kupić (chociaż wiadomo, że zdarzają mi się zakupowe wpadki, jak każdemu;)). Czasami też po prostu zarobię sobie na wymarzoną rzecz, albo wspomogą mnie rodzice (za co jestem im bardzo wdzięczna:)
Kiedyś też, kiedy więcej jeździłam konno, wygrywałam pięniądze na moje wydatki zawodach jeździeckich.
Lub chociażby pieniądze, które dostaje się na święta, urodziny, inne okazje od rodziny. Zamiast wydać je na pięć bluzek, zostawiam je sobie, dozbieram coś i kupuję lepszą szminkę. Grunt to zaplanować swoje wydatki:)

Room 65 pisze...

Okulary przeboskie!!!! Klasa i elegancja. Bardzo udany zakup :)

¥€$temtudlalansu pisze...

super strój Monika :) gdzie zdobyłaś taką spódniczkę?
w najbliższe dni zamierzam walczyć z upałem nad jeziorem :D

Maria Evans pisze...

Nice blog & glasses.

New follower.

ME,

velouriana pisze...

Prześwietnie Ci w gorsetach! :)

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Co do spódniczki i całego stroju potrzymam was jeszcze chwilę w niepewności, bo niedługo wstawię kilka lepszych zdjęć z tym właśnie strojem:)

playwithfashion pisze...

ja się rozpływam! Fajne okulary - bardzo w Twoim stylu:)

. pisze...

They are so pretty. :D
Adore cat sunglasses.

Kirsha pisze...

Okulary w jednym z moich ulubionych kształtów! Zazdroszczę Ci ich, świetnie pasują do Twojego stylu :)

Unknown pisze...

Nice choice!!!
xoxo
Lamia

http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

http://fashionmeandmyself.blogspot.com/

Carissa pisze...

your dress is perfect! love it!

Anna Maria pisze...

Fantastyczne okulary, podziwiam Twoj gust i wyczucie stylu !

Anonimowy pisze...

Pięknie Ci w tych okularach!

P.S. kiedy zdradzisz jaki kierunek stuiów wybrałaś?

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

studiów*

Emma Hoareau pisze...

they look great!

Samm pisze...

I saw your blog and I wanted to invite you to follow my blog.
Check out my blog @ www.afterstylecomesfashion.blogspot.com


With love, Samm

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

anonimowy: W ostaniej chwili zdecydowałam, że nie chcę iść w kierunku medycznym, a ekonomicznym. No i miałam mały problem z przedmiotami, które zdawałam. Ostatecznie jednak udało mi się coś wykombinować i studia inżynierskie chcę zrobić z towaroznawstwa z ukierunkowaniem pod ekonomię, albo z zarządzania i inżynierii produkcji( będę musiała się wtedy przenieść, ale z tym nie będzie problemu, bo miałam sporo więcej punktów, niż był próg). Do września mam czas, żeby zdecywować. Magistra planuję już zrobić z samej ekonomii, ale do tego jeszcze trochę czasu i zobaczymy jak to będzie, gdy pójdę na studia i będę już miała większą wiedzę na temat tych kierunków:)

Anonimowy pisze...

Oooo jak miło, ja dostałam się na ekonomie, ale ja wiedziałam przez całe liceum co chce robić, więc nie było większych problemów..
Zyczę Ci dużo powodzenia! ;)

Magdalena pisze...

okulary są śliczne i pięknie w nich wyglądasz. a jako fanka lata, nie narzekam na upały :D

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Anonimowy: :) To super! i gratulacje:) Szczerze Ci zazdroszczę, bo ja borykałam się z tym problemem aż do samej matury. Dopiero wtedy dotarło do mnie co chciałabym robić, a co czuję, że nie jest mi przeznaczone. Mam nadzieję, że jeszcze utwierdzę się w swoim przekonaniu podczas studiów.

Anonimowy pisze...

Dziękuję! Czas pokaże nam jakie nasze przeznaczenie, na szczęście dostałam się na dzienną w moim mieście, więc będę mogła jednocześnie pracować (w firmie taty) :)
Moim marzeniem i zamiarem było UW, ale widocznie nie jest mi pisane...

Piękne są te okulary! Ja mam ochotę na Dior 61 :)

Korzystaj z ostatnich dwóch miesięcy wakacji moja Droga! ;)

ari pisze...

love the cat eye sunglasses!
they are beautiful.
xoxo
ari

slounge pisze...

cat eyes sunglasses... really stylish!