środa, 28 lipca 2010

Shades of Blue

wearing Vintage silk blouse

It's still raining.. Spent the entire afternoon in a small cafeteria eating delicious pie and drinking my favourite latte.
Found a charming name for this color of my silk blouse: French blue.

Nadal pada.. Spędziłam prawie całe popołudnie w malutkiej kawiarence, jedząc pyszne ciasto i pijąc moją ulubioną latte.
Znalazłam wdzięczną nazwę dla tego koloru mojej jedwabnej koszuli: francuski niebieski. Jeden z kolorów francuskiej flagi.

24 komentarze:

coccodrillo pisze...

Przede wszystkim chciałam powiedzieć, że masz niezwykle szlachetną urodę i te zdjęcia to oddają. A koszula oczywiście boska i bardzo ładnie Ci w tym "francuskim niebieskim":)

Agnieszka Szykor pisze...

koszula świetna :). a co do deszczu to ja go czasem lubię.. kiedy siedzę sobie w domku, w spokoju oglądam stare czarno białe filmy.. z kimś bliskim, objęta męskim ramieniem :).. coś wspaniałego :).

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

coccodrillo: Dziękuję Ci bardzo:)

TeenageDirtbag: Masz całkowitą rację. Uwielbiam oglądać stare filmy, zarówno w oryginalnej czarno-białej wersji, jak i już kolorowanej :)

Unknown pisze...

Wyglądasz przepięknie moja droga.
Mi taka pogoda ani trochę nie przeszkadza. Siedzę sobie w swetrze i popijam herbatę przeglądając blogi o modzie. Czego chcieć więcej?
Chyba właśnie starego filmu ... :)

pozdrawiam
meg

Anna Maria pisze...

You look great in all shades of blue ! Niebieski kolor jest taki szlachetny, szczegolnie w Twoim wydaniu.

ari pisze...

love the blue!
xoxo
ari

Ann. pisze...

Początkowo myślałam, że to jeansowa koszula! ;) Na która od dawna się czaję, a raczej poszukuję.. :)
Francuski niebieski - idealny kolor :)

playwithfashion pisze...

Ale sexy - podoba mi się:)))

paulinal pisze...

Ale mi się te zdjęcie podoba! ;)

Jess pisze...

Adore that blouse xx

Maria Evans pisze...

Love the demin.

ME,

Anonimowy pisze...

koszula ekstatyczna :) dumna jestem, ze ktos z Grudziadza prowadzi takiego wspanialego bloga i ma taki modowy gust. nawet Cie kiedys widzialam(pewnie mnie nie pamietasz), po Twojej ustnej maturze z angielskiego - i tez bylas swietnie ubrana ;)
/ Monika

Anonimowy pisze...

Świetna koszula. Wyglądasz zjawiskowo :)
Zapraszam do mnie:
http://poczatkujaca-narzeczona.blogspot.com

Kathy pisze...

Francuski niebieski...jaka piękna nazwa :) Nie wpadłabym na to, ale popieram i będę jej używać ;)
Wyglądasz zajawiskowo, nawet w tej koszuli xxl i zwykłych dżinsach...po tym chyba można poznać prawdziwą klasę, prawda? :)

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Monika: Dziękuję:) Czy przypadkiem nie miałaś założonych w ten dzień kwiecistych balerinek? Jeśli tak to pamiętam Cię:)!

Anonimowy pisze...

Piękna ta koszula.. Każda twoja stylizacja jest z resztą cudowna. Mogłabyś zdradzic jaki lakier masz na paznokciach? Ta czerwień wpadła mi w oko ;)

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Anonimowy: Bardzo mi miło:) Lakier, który widać na zdjęciu to:Colour Show Eveline Cosmetics nr 574.

DaisyLine pisze...

prosta i efektowna koszula :)
pozdrawiam
DaisyLine
http://daisyline.blogspot.com/

Arushi Khosla pisze...

You have an absolutely stunning face.

The F Word Online pisze...

love the blue on blue combination. you wore it well girl !

xx lue

Anonimowy pisze...

Odkryłam Twojego bloga kilka dni temu, przejrzałam już całe archiwum i jestem oczarowana Twoim wyczuciem stylu i klasą (: Prezentujesz się pięknie! Z czarną kreską na górnych powiekach i czerwoną szminką Chanel wyglądasz jak ikona stylu i kobiecości (: Czekam na kolejne zestawy, będę często zaglądać. Zainspirowałaś mnie do kupienia kilku rzeczy na jesień (; Przywracasz mi wiarę, że pomimo młodego wieku można wyglądać tak niezwykle kobieco i stylowo, podczas gdy na szkolnych korytarzach często niestety króluje kicz i tandeta (;

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Anonimowy: Ten komentarz wywołał wielki uśmiech na mojej twarzy. Cieszę się, gdy ktoś docenia to, jak postrzegam modę i inspiruje go to.

Mariloé pisze...

this photo is so amazing! I love your look and especially your face!
you're such a beautiful girl!!

Kamil pisze...

Kobieta plus koszula? z tego zazwyczaj wychodzi idealne połączenie. Francuski niebieski? hm cóż za zbieg okoliczności że francuski..