środa, 7 lipca 2010

Weekend At The Seaside

wearing H&M Garden Collection Maxi Dress

33 komentarze:

lavender summer pisze...

Piękna sukienka, cudne zdjęcia :)
Obśmialam się bo u mnie tez maxi dress nad morzem ;)

Anonimowy pisze...

gdybym mialam h&m blizej, to pewnie stalabym sie posiadaczka tej sukienki;)

No Life Till Leather pisze...

Wyglądasz przeuroczo :)
ostatnie zdjęcie ukazuje całe piękno morza w blasku zachodzącego słońca...

B a la Moda pisze...

What a beautiful dress. Love the colors and the pictures. Such a beautiful scenery!

xoxo
B* a la Moda

Anonimowy pisze...

Piękna sukienka! ♥♥

agg pisze...

gdy oglądałam tą maxi w sklepie miałam wątpliwości czy na kimś nie będzie wyglądała tanio i tandetnie, ale nie wygląda:)

extreme chic pisze...

Ostatnia fotka jest swietna!

Pozdrawiam,
extremechic.blogspot.com

cat-i-ushka pisze...

też myślałam, że sukienka trochę przaśna i "kto to kupi?".

ale na Tobie wygląda bardzo dobrze - zwiewnie i dziewczęco.

zazdroszczę wakacji!

karolinka_997 pisze...

Cudowna sukienka, prześliczne zdjęcia... ;) Jak zawsze idealnie!

karolinka_997 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Cindy Van Dyck pisze...

He's perfect for you! You look great!

Alix pisze...

fajne zdjęcia i świetna sukienka :)
pozdrawaim :)

Anonimowy pisze...

fajny print ma ta sukienka :)

Baśka pisze...

nie widziałam szczerze mówiąc jeszcze tej sukienki na żadnej szafiarce, a wygląda zjawiskowo *.*

anemoneflavour pisze...

Ach te maxi dress, ciągle się nimi zachwycam :) Piękna sukienka :)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Pieknie wygladasz w tej kiecce. Zas ostatnie zdjecie obledne :)

Marta pisze...

zawsze kochałam długie sukienki:)

BuduarKamizu pisze...

Ja przymierzałam, krótką wersję tej sukienki, ale była bardzo przezroczysta, fajne kolorki i materiał taki chłodniutki

Fuchsia pisze...

Piękna ta maxi dress...

Unknown pisze...

ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)

Ann. pisze...

Nie skomentowalam poprzedniego postu a wyglądałaś pięknie!
Tutaj rownież powalasz kochana :)
Jak tam matura?

kiwaczek2 pisze...

nie widziałam tej kiecki w żadnym hm w którym byłam. a szukałam oj szukałam.

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Ann.: Dziękuję:) A Matura dobrze, dobrze, tylko zabija mnie to czekanie na listy rankingowe na studia, chcę już wiedzieć co i jak.. A jak tam twoja matura?

Alex pisze...

nice pics!

FashionHippieLoves pisze...

amazing dress

x

Kathy pisze...

Ojej jak pięknie....zazdroszczę Ci jak nie wiem co! I wyjazdu i sukienki :))

Room 65 pisze...

Przepięknie wyglądasz w tej sukience!

Room 65 pisze...

Przepięknie wyglądasz w tej sukience!

Eat, Sleep, Denim pisze...

Looks like fun, I love that dress!
Eat, Sleep, Denim <3

Drusilla pisze...

śliczna sukienka, idealnie pasuje właśnie na spacer po plaży, uwielbiam taki klimat :)

Kalina pisze...

pięknie wyglądasz w tej sukience, a zdjęcia są śliczne:)

aleksandra pisze...

Bardzo romantycznie:) Coz nic dodac, nic ujac.

Zapraszam.

fashionjunkie pisze...

That dress is perfect on you, love the last picture too - the lighting is gorgeous!

www.fashionjjunkie.blogspot.com