czwartek, 1 lipca 2010

Romantic July

wearing white Zara dress and beige bag with flowers hidden inside, Bershka nude pumps, milk chocolate silk and cashmere cardigan, H&M waist belt

Romantic July- full of sun and flowers. I brought some flower from my garden and went for a walk to the park. I feel like this is the most beautiful place in my city durning the Summer, so I love spending my free time there. But coming back to flowers.. they make everything looking more beautiful. Hidden in a purse, they made it looking sophisticated and unique.
Last days, when I was waiting for the results from my exams, I finally felt which way I wonna follow in my life, what to do. Before I was really confused and felt a little bit lost. When I got my results yesterday, I only confirmed myslef in what I'm really good in. The funny thing is that the subjects I was learning for so hard (but I wasn't that much passionate about them) went ok, but the ones I was not learning for almost at all, but I have a talent for went very well. You can't cheat yourself by doing something you don't have a talent for, sooner or later the truth about you and your talents will reveal itself. The most important thing is that now I know what I wonna study and would not choose the faculty in University I'm not ment for in fact. So now I'm just enjoying my holidays and hoping I will get to the University I want:)

Romantyczny Lipiec- pełny słońca i kwiatów. Zerwałam mały bukiecić róż z mojego ogrodu i poszłam na spacer do parku. Czuję, że podczas lata to jedno z najpiękniejszych miejsc w moim mieście, uwielbiam tam spędzać wolny czas. Wracając do kwiatów.. są ozdobą każdej rzeczy, czy miejsca. Schowane w torebce sprawiły, że wygląda ona wyjątkowo i wyrafinowanie.
Podczas ostatnich dni, kiedy czekałam na wyniki z matury, wreszcie poczułam, którą drogą powinnam iść w życiu, do czego dążyć. Przedtem byłam dosyć zagubiona, myśląc.. "może powinnam to robić, a może coś innego, co będzie dla mnie najlepsze?". Kiedy dostałam wczoraj wyniki, tylko utwierdziłam się w przekonaniu w czym tak naprawdę jestem dobra. Śmieszne jest to, że przedmioty, których się dużo uczyłam (jednak nie miałam do nich wielkiej pasji) poszły mi ok, a te, do których nie uczyłam się prawie wcale, ale mam do nich talent i je lubię, poszły mi b.dobrze. Nie możesz siebie oszukać, próbując być super w czymś, do czego nie ma się talentu, prędzej czy później prawda o tym, w czym jesteś dobry się ujawni. No i chyba lepiej robić coś z pasją. Każdy ma talent do czegoś innego i ważne, żeby go odkryć i utwierdzić się w przekonaniu, że akurat w tym jest się dobrym. Najważniejsze, że teraz wiem, na jakiego typu studia chcę iść i nie wybiorę kierunku, do któego tak naprawdę nie byłam przeznaczona i tylko bym się tam męczyła. No a teraz cieszę się latem i mam nadzieję, że dostanę się na kierunek, który chcę:)

45 komentarzy:

Modomanka pisze...

Wyglądasz pięknie i z klasą, jestem zauroczona tym zestawem! Życzę dostania się na wybrany kierunek ;)

Anonimowy pisze...

great outfit, love the colours and love your bag! fantastic!
xx
Minette

Anonimowy pisze...

Pieknie wygladasz!! Jestem po prostu zachwycona wszystkim :) A w szczegolnosci butami ;)

6roove pisze...

wiesz, zazdroszczę Ci trochę, że odnalazłaś się tak szybko w życiu :) a jednocześnie gratuluję i cieszę się, powodzenia!

co do zestawu, bardzo mi się podoba, słodko, kobieco.
świetna torebka i buty!

Anonimowy pisze...

W każdej swojej stylizacji, wyglądasz z klasą, bardzo mi się to podoba, że nie dążysz ślepo za trendami. Jesli to nie tajemnica to zdradź na jaki kierunek sie wybierasz ?:)

Martiarti pisze...

Pieknie wygladasz! Uroczo,kobieco. Zdjecia cudowne!;)

Kathy pisze...

Istna Jacqueline Kennedy! Masz klasę i wysmakowany styl...lubię patrzeć na Twoje stylizacje..a buty są cudne!

fAsHiOn pisze...

wyglądasz zjawiskowo ...

Jo pisze...

jak zwykle wygladasz uroczo! Ehh... pamietam moje matury i wszystkie dylematy zwizane z tym co dalej! Ciesze sie, ze znalazlas swoja droge! Powodzenia ze wszstkim! P.S. A zdradzisz co to za kierunek?

JoannaMIKO pisze...

podoba mi się kolorystyka stroju:) ślicznie.

ps. gratulacje.

Anonimowy pisze...

Pięknie, jak zwykle:)

No Life Till Leather pisze...

Tak lekko dzisiaj i romantycznie. Ja nie mam serca ściąć moich róż :) Cieszę się, ze odnalazłaś w życiu coś, co będzie przyjemnością. Ja stoję przed tym wyborem i włos mi się jeży na głowie na samą myśl ;)

fashioneria pisze...

Pięknie wyglądasz. Kobieco i baardzo romantycznie. Pozdrawiam!

Alexxxis pisze...

Ten zestaw jest przesliczny!
Naprawde taki letni, pieknie CI w tych kolorach x

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Dziękuję wam:)

Co do życia, to nie tak, że się już odnalazłam, chodzi o to, że miałam wielki problem, bo nie wiedziałam, co powinnam studiować, a teraz myślę, że już wiem. To właśnie mój taki mały krok w kierunku odnalezienia się w życiu. Jeśli chodzi o kierunek, to jeszcze nic nie mówię, poczekam jeszcze do czasu aż skończy się rekrutacja i wszystko wam opowiem:)

aleksandra pisze...

jesli chodzi o wyniki, tez zdawalam biologie, chemie, angielski, czyli ogolnie przedmioty po profilu biol chem. Moje odczucia są bardzo podobne. Zycze powodzenia;)

Taylor pisze...

You're so lucky about the weather on July 1st. It's raining here, today. This always happens in the Summer-time. The days are no longer hot, they are just wet.

So what have you discovered that you want to study?

natis-life-style.blogspot.com pisze...

to jest meeega :)

Anonimowy pisze...

a butki masz fajne ile kosztowały i czy wygodnie się chodzi?

Natalia pisze...

ładnie, tak kobieco i romantycznie :)

Sara pisze...

Piękne kolory, sukienka, buty i torebka ;)


Wyglądasz na starszą, a może to przez Twój styl, zawsze wyglądasz tak kobieco i "dorośle" :)

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Anonimowy: Buty są wygodne, ale kupowałam je w zeszłym roku i już nie są dostępne:)

Rysia pisze...

Ślicznie wyglądasz! Piękny zestaw, a torebkę zabrałabym Ci od razu ;)

Anonimowy pisze...

ależ cudnie wyglądasz ..tak świeżo, letnio i romantycznie :)

eunomiastyle pisze...

A na jaki kierunek się wybierasz ?
Ostatnie zdjęcie mi się cholernie podoba !

Anonimowy pisze...

Śliczne zdjęcia!;)

weronika zapędowska pisze...

uroczo , romantycznie - w klimacie.!

Anonimowy pisze...

masz absolutnie przepiękną sukienkę!

Anonimowy pisze...

Ja odnalazlam sie nieco później niestety, ale jestem szczęśliwa z dokonanego wyboru. W liceum uczylam sie delikatnie mówiąc marnie;) i inne rzeczy byly mi w glowie, a za dwa tygodnie koncze studia obroną pracy z pedagogiki. To jest to co pokochalam juz w czasie pierwszego wykladu i ekscytuje mnie sama mysl, ze teraz to ja moge uczyc innych;)
Podziwiam cie za to, ze Ty juz wiesz co kochasz robic:)

Jestes piekną kobietą z klasą, w dodatku inteligentna... zazdrość mnie zeżre;)

Patrycja

Unknown pisze...

uwielbiam Cię w takich romantycznych stylizacjach, wyglądasz kwitnąco! ;)

Baśka pisze...

wyglądasz tutaj po prostu jak milion dolców :)

Marta pisze...

kapitalny kobiecy i romantyczny look!

FASHION CHALET pisze...

Pretty pictures and dress!! :)

Fashion CHALET fashion blog


xx

V pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Fuchsia pisze...

Uroczo i kobieco. Podoba mi się.

carlotta pisze...

beautiful!!!!!

http://dsquared2andsalad.blogspot.com/

BuduarKamizu pisze...

Za każdym razem jak oglądam Twoje zdjęcia to myśle sobie ale Ona jest szykowana.Piękna torba, sukienka leży po prostu idealnie.Zapraszam na mojego bloga. pozdrawiam

anemoneflavour pisze...

Fajne połączenie kolorów, zawsze przy tego typu kolorach przypomina mi się pyszna kawka z mlekiem :) Buty też cudne. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Pięknie , uroczo i jak zwykle z ogromną klasą - cała TY.

pozdrawiam

meg

playwithfashion pisze...

Ale romantico:))

cat-i-ushka pisze...

bardzo podoba mi się połączenie tej sukienki z takim paskiem.
a ze sweterkiem dają idealny mix kolorystyczny.

btw - po zarowych torebkach od razu widać że są zarowe ;)

sheila pisze...

Bardzo stylowo, romantycznie i kobieco. Bardzo mi się podoba!

Kirsha pisze...

Uwielbiam nude heels!!! Twój styl jest kwintesencją nowoczesnego szyku i klasy. Każdy Twój zestaw robi na mnie ogromne wrażenie

LPNY by Monika Pierzynowska pisze...

Kirsha: Dziękuję bardzo!!

Drusilla pisze...

Romantyczny, kobiecy zestaw- sliczny :)

Poza tym bardzo trafnie i prawdziwie ujęłaś ten problem wyboru studiów (i nie tylko). W 100% zgadzam się z Twoim zdaniem.